;;;

Sunday, September 6, 2009

Salam Nuzul Al-Quran

Assalamaualaikum dan Salam Nuzul AL-Quran...
Pada Isnin ini iaitu 07 September 2009 ( 15 Ramadhan ) semua umat Islam akan menyambut Nuzul Al-Quran, Ini bermakna sudah setengah bulan semua umat islam beribadat puasa. Puasa kali ini saya berpuasa di tanjung malim dimana tempat saya menuntut ilmu dimana disini kerjaya saya akan dibina... tak sabar hendak menunggu berakhirnya belajaar di sini. Bukan apa sudah hampir 4 tahun saya belajar disini... agak lama masa yang diambil untuk menjdi pendidik.

Sini pun banyak asgment yang belum ku settle kan tau... Fenin kepala juga nak wat bendalah ni .... almaklumlah sem ni kan sem akhir aku di sini. pas ni dah nak raya.... so kena lah wat persiapan... Isnin ni ku ambil kesempatan untuk g beli barangan raya...
k lah ada masa aku ku coretkan lagi kat sini...

Salam

No comments: