;;;

Tuesday, September 29, 2009

Kenangan Aidilfitri 2009

Assalamaulaikum ....
Kembali lagi saya dalam coretan ini... Kali ini nak sembang pasal kenangan aidilfitri lah plak...
Pada 20 Sempteber 2009 (20/9/09) kita semua sudah menyambut aidilfiri. Alhamdulilah sudah selmat semuanya... tp pada tarikh yang sama juga iaitu 20/9 adalah tarikh ayahku pergi menyambut sahutan ILAHI. So tahun ini, kami wat tahlil pada ari raya.

Tahun ni saya dan keluarga bertemakan warna biru...
Inilah pic famili saya yang disayangi selalu
inilah adalah saya bersama kakak tersayang

Nampak mcm sikit je kan ahli keluarga saya kan .... Ini [un ada 3 lagi yang tiada... Kakak kedua saya tak balik tahun ni.... dah lama tak jumpa dia .... rindu sangat ni...
Abang saya sekarang ada kat Sandakan, Sabah pun tak dapat balik tahun ni coz dia kena belayar... anak buah beum saya tgk lagi...Pic di atas plak ada lah pic aku bersama jiran di taman perumahan abang ku bersama dengan anak buah ku... Tahun ini juga aku bertemu dengan sahabat2 aku zaman SPM dulu... Thanks sudi datang...


waktu zaman sekolah SPM dulu2 inilah geng 5 sahabat... sebenarnya ada 1 orang yang takde coz dia beraya di perak tahun ni.... Pic ini dari kiri ialah ADAM (SM TEMIN), AKU (SMJ), ZULIDHAM(SMJ), KHAIRULNIZAM (SMJ) dan SYED (SMJ)... yang Adam tu member masa tuisyen je tu dia sekolah lain yang tiada adalah AZMAN...

pe2 pun setakat ni je dulu.... lain kali aku coret lagi...

SALAM AIDILFIRI...

No comments: